Het uitgebreide assortiment zorgt ervoor dat er altijd een assortiment is samen te stellen waar de voorkeuren en doelgroep van de horecaondernemer bij passen. Kortom flexibiliteit en kwaliteit gaan perfect samen. Dit is natuurlijk prachtig voor de ondernemer, maar waarom werd Edough eigenlijk in het leven geroepen? Edough is opgericht door vier patisserie fanaten met jarenlange ervaring in de wereld van ijs, desserts, banket en patisserie. De handen zijn ineen geslagen om desserts en patisserie voor de horeca naar een hoger niveau te tillen. Belangrijk speerpunt is dat niet de hoofdprijs moet worden betaald. De koppen werden bij elkaar gestoken en Edough werd geboren. Met creativiteit, bedrijfsvaardigheid, ervaring en expertise in smaken en texturen in huis, was er direct sprake van een goede balans. En die balans proef je terug in onze desserts.
Wat velen niet weten is dat ’s werelds beste patissiers uit Japan komen. En laat de oude naam van Tokio nu net Edo zijn. Iets wat dus ook in de naam een prachtige link geeft naar het verre oosten. De laatste invalshoek is dat de voornaam van onze meesterpatissier toevalligerwijs Edo is. Zo hebben we met onze naam vanuit drie hoeken een link met onze producten.
Daarom hebben we bij Edough ook de volle aandacht gegeven aan hoe ons assortiment voor de dag komt. Een custom made cup, verpakkingen alsof je een cadeautje krijgt en namen met een knipoog. Zodoende zijn niet alleen de smaakcombinaties onderscheidend maar ook het totale product. Er is zelfs een speciale Excellent Mousse lijn met glazen cups!